24

welcome

24

welcome

آخرین نظرات

موزیک ویدئو یاس و تک ناین - صدای اتحاد

BEHBOOD | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷ ب.ظ
زیر نویس فارسی در ادامه مطلب


موزیک ویدئو با کیفیت MP4 1080p

Yas & Tech N9ne – Sedaye Etehad

موزیک ویدئو با کیفیت MP4 720

Yas & Tech N9ne – Sedaye Etehad

زیر نویس فارسی در ادامه مطلب







زیر نویس یاس و تک ناین به نام صدای اتحاد

کاری از خودم

دانلود زیر نویس
حجم: 4.91 کیلوبایت

توضیحات: زیر نویس موزیک ویدئو یاس - صدای اتحاد


بعد از دانلود فایل

,کلیپ صدای اتحاد را توسط media player

باز کنید سپس فایل زیرنویس را روی کلیپ رها کنید.



تکست این آهنگ :



[ اینترو - Tech N9ne ]

When I look at the world I am thinking about

Most people don't wanna know the power of togetherness

But I still think that real music can settle this

And good people, not evil teaching the little ones

How to be devilish

Thank God I'm livin, ain't odd I'm driven

Fake frauds,.y'all pitching flaws

With the music we kill hate

Then we design applause,

Everybody could mend the gap

Just take a look at TECH N9NE & YAS

 

(ترجمه : "وقتی دنیا رو نگاه می کنم، همش به این فکر می کنم که
بیشتر مردم نمی خوان قدرت با هم بودن رو  بدونن
ولی می دونم که موسیقی واقعی می تونه این مشکل رو حل بکنه
و آدم های خوب نه اهریمن هایی که به کوچیکترا
یاد می دن که چجوری شیطونی کنن
خدا رو شکر که من زنده ام، عجیب نیست – آخه من رانندم
آدمای تقلبی، که هی می سازن نقص هایی
با موسیقی تنفر رو می کشیم
بعد طراحی می کنیم زمینه تشویق رو
همه می تونن جاهای خالی رو پر بکنن
فقط یه نگا کن به تک ناین و یاس بنداز")

 

[ ورس 1 - Tech N9ne ]

I know it's possible, saw thru my optical

That we headed for better, when I can rock a show

With YAS, I know it's God who pushed him

And I know that all of us are different

But mother was a Christian, on a mission

Cause that Christian married a Muslim

(ترجمه : "میدونم می شه، خودم با چشام دیدم
که ما تو راه یه جای بهتریم، وقتی که من می تونم کنسرتم رو غوغا بکنم
با یاس، می دونم که خدا اونو هلش داده
و می دونم که ما همه با هم متفاوتیم
ولی مادر مسیحی بود و توی یه ماموریت
چون اون مادر با یه مسلمون ازدواج کرد")

 

[ کروس - یاس ]

مــــَـن

( هــِی )

کنار  تو تا ابد

( هــِی )

این مسیر و ادامه میدم...

( هــِی )

بدون تا آخر دنیا من همراهتم با یه قلب

( هــِی )

پر از حقیقتای  تلخ

( هــِی )

این مسیر و ادامه میدم...

( هــِی )

بدون تا آخر  دنیا من همراهتم تا پای  مرگ

 

 

[ ورس  2 - یاس ]

دنیا مثل ماشینه که هر چرخش داره یه طرف میره

و تنها اتفاق اینه که تو داری

میبینی که دنیا داره به درک میره

( هیهات )

گوش من شده پر از حرفاتون

( تک ناین )

 صدای من شده بلند تر با تو

( ای داد )

ای کاش دولتمرد با بمب

( ای کاش )

جاش رو میداد به هنرمند با ذوق

آه

ولی حالا وقتشه من و تو با کلمات جدید

 کمک کنیم

قبل از اینکه برسه به تلفات و سرطان زمین

کشور ها میخوان که پرچم همدیگه رو ببرن پایین

با اینکه ما آدم ها

فقط از ته دلمون یه هدف داریم

صُـــــــــلح

اینو میدونم که تو هم هم نیتی

 تو هم مثل من فقط

در به در به دنبال امنیتی

کلمه یعنی یکبار دیگه

 من و تو و تکرار اینکه

دنیای ما نیازمند به

رفتار ، گفتار ، پندار نیکه

 

 

[ کروس.- یاس ]

مــــَـن

( هــِی )

کنار  تو تا ابد

( هــِی )

این مسیر و ادامه میدم...

( هــِی )

بدون تا آخر دنیا من همراهتم با یه قلب

( هــِی )

پر از حقیقتای  تلخ

( هــِی )

این مسیر و ادامه میدم...

( هــِی )

بدون تا آخر  دنیا من همراهتم تا پای  مرگ

 

 

[ ورس 3 - Tech N9ne ]

That's why most people like my dark side

Cause evil is ruling and that should not be achieved

Take a look at our lives,.all of us bein apart lies

Hard cries, from our eyes, so we start ties

Iran to Missouri, we're calming the fury

Aaron in this surely keeping it real honest and purely

(ترجمه: "برای همینه که همه از روی تاریک من خوششون میاد
چون اهریمن داره بر ما حکم می کنه و این درست نیست
یه نگاهی به زندگی ما کن، همه مون قسمتی دروغیم
گریه های سخت، از چشمای ما، اون وقته که رابطه ها رو می سازیم
از ایران تا می سوری، ما خشم ها رو می نشونیم
توی حرفامون هستیم صادق و پاک مثل آرون")

 

 

[ ورس  4 - یاس ]

ایمانه اسم این

 ایران و میسوری

اینو میدونی ما کاراکتر های بیدار قصّه ایم

روبرومون دیگه هر چی سدّ و دیواره می کوبیم

حتی اگه خوابمون بخوابه باز ما بیدار می مونیم

اینه یکـ راه باز تا بگیری یکـ بار فاز

با کلمات و حرکات لب تک ناین و یاس

 

 

[ کروس - یاس ]

مــــَـن

( هــِی )

کنار  تو تا ابد

( هــِی )

این مسیر و ادامه میدم...

( هــِی )

بدون تا آخر دنیا من همراهتم با یه قلب

( هــِی )

پر از حقیقتای  تلخ

( هــِی )

این مسیر و ادامه میدم...

( هــِی )

بدون تا آخر  دنیا من همراهتم تا پای  مرگ

 

 

[ کروس - Tech N9ne ]

Man Kenare to ta abad

In masir ro edame midam

Bedoon ta akhare donya

Man hamrahetam

Ba ye ghalb


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی