24

welcome

24

welcome

آخرین نظرات

رضا پیشرو و علی اوج- پاشو پاشو

BEHBOOD | پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ب.ظ

رضا پیشرو و علی اوج

پاشو پاشو


تکست :



اینترو :
اه خسته شدیم انقد بیل زدیم پدر ... خُ بـده گـل مُراد بیـل بزنه ... ایقد به من غُر نده ... من خسته ما ... اه
[
اوج ] :
(
پاشو پاشو پاشو سره صبحـهــ باز // باس بری سر کـار چون که نیستش جمعـه داش ) (2)
پدر تو هیچوقـت تو رو دوست نداشــت // دوست داشت که کار کنی صبــح و شب براش
بکنی بــاغبونی اون بکــشه مــواد // وقــتی که خواب بودش بـری سر قــرار
مامان همه رفــیقامم بوی خوب میــدن // امـا من دارم بــوی کـود میدم
میخوان برن ســر قرار بشـون پول میـدن // اما مامان ، بابای منو هنو ازم دور میــشن
(
بگــو چـــرا ؟ چــرا ؟ چـرا ازم بدت میاد مامان ؟ // بگــو چـــرا ؟ چــرا ؟ چـرا ازم بدت میاد بابا ؟ ) (2)
[
پیشــرو ] :
بابا رفــتم بقـالی کـالباس نـداشت // اینجــا مثـله کــاروانــسراست
خـاله قرار بود هــدفون بیت بیــاره از آلمـان برام // هومن و کـامران الان منتــظرن برن توی هُتَلِشون
با بلیطای ( ؟ ) منو دعــوت کردن به کـنسرتشون // پـسر بیخـیال شو ! پدرت پــول نداره ! میخـواد چـوپونی کنه ! یه دونــه چــوب نداره !
بگـو بمب الکـترونیکی کـار گذاشتی یا ساعتی ؟ // وای پدرم دیوانه رفت بدین دسمال کاغذی :))
حالا دیگه هیچکسو نداری ( چرا تورو دارم ) // مجبوری پولتو خودت دراری
میــزنم به کوه های دمــاوند // آتشفشان میــاد با حـرارت

اَی داد و بیــداد ... هی ... صد دَفـش گفتم نــرو دنبــال رپ ! رپ چیه آخه ! آخرش آه پیل ناری
خـاک دِ سرت ! هِی گفتوم رضا دَرسته بخون ، عـلی درس بخون !
[
اوج ] :
(
آ ... بابا ازم عاصیه ! (نکو امید ) میگه بشین سرجات ! (ولش کو!!) // میگه بیخیال این کار شو و برو سرکار
میگه تا که میخوای تو به کارت دل بدی // چند وقـت دیگـه باید بـری سـر خونـه زندگیـت ) (2)
چرا ؟ چرا ؟ چــرا ازم بـدت میــاد مامان ؟ // چرا ؟ چرا ؟ چرا ازم بــدت میـاد بابا ؟

آهنگساز پیشرو ... 021 ... داش رضا با کسی مشکل داری داداش ؟ پیشرو- نه داداش ...
اوج - پررو نشی یه وقت فانش کردیم داستانو ... پیشرو - واسه هر چی که نباید توضیح بدی که ! دوست داشتیم فانش کردیم

نظرات  (۲)

عااااالی
عااااالی.. عشق من پیشرو.. من هیچکدوم از رپرها رو ب اندازه پیشرو دوست ندارم.. با خودش با صداش با کاراش کلا حال میکنم.. رضا از اراک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی