24

welcome

24

welcome

آخرین نظرات

باز کردن قفل نسخه یک بازی مبارزه در خلیج عدن

BEHBOOD | دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ب.ظ

نحوه کرک نسخه یک بازی مبارزه در خلیج عدن


نحوه کرک در آخر مطلب








با سلام و احترام خدمت همراهان همیشگی موسسه رسانه پرداز آمیتیس (شرکت آمیتیس بازی رایان سابق)،
متاسفانه بعلت انحلال شرکت شتاب تک که ارائه سرویس قفل نرم افزاری بازی رایانه ای مبارزه در خلیج عدن را بر عهده داشت، نسخه شماره یک بازی که به واسطه شماره سریال از سه طریق تلفن، اس ام اس و آنلاین صورت میپذیرفت متاسفانه دیگر غیر قابل فعال سازی میباشد و عزیزان میتوانند برای اجرای بازی مبارزه در خلیج عدن نسخه سریالی از روش ذیل نسبت به کرک و اجرای بازی اقدام نمایند:




به منظور سهولت در ارتباط با شما عزیزان به زودی سامانه تیکت پرسش و پاسخ سایت نیز راه اندازی میگردد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان …


برای بزرگتر شدن تصویر بالا در دو مرحله روی آن کلیک کنید.

دوستانی که به مشکل خوردند مطلب آموزش کامل را بخوانند

  • BEHBOOD

نظرات  (۴۲)

  • حسین امان الهی
  • کار نمی کند
    پاسخ:
    بازی را حذف و دباره نصب کنید انتی ویروس را هم غیر فعال کنید
    سلام من بازی مبارزه در خلیج عدن را نصب کردم ولی شماره سریالشو ندارم میشه شماره سریال بازی مبارزه در خلیج عدن را به جیمیلم بفرست اگه بفرستید ممنون میشم
    اینم جیمیلم
    amirhoseintorabi774@gmail.com
    پاسخ:
    شماره سریال این بازی در پاکت بازی که خریداری نموده اید هست
    که احتیاجی به شماره سریال نیست 
    شما با روشی که ما اشاره کردیم به راحتی می توانید قفل بازی را بشکنید
    سلام ببخشین اخه اون فایل حذف نمی شود
    پاسخ:
    چرا حذف نمیشه چه اخطاری میده؟
    سلام
    چرا من نصب می کنم این دو آیکن وجود ندارند....چند بار هم نصب و پاک کردم اما نمیان...کامل هم نصب میشه...فقط آیکن fighting in adenGolf.exe هستش.
  • محمد حسین خلیفه
  • سلام هر کاری میکنم نمی شه
    چرا فیلم اول بازی تموم نمی شه؟
    من اون فایل رو پاک کردم ولی فایل دیگه ای نیست گه من اسمش رو عوض کنم
    به این صورت باز نمیشه از من راه دیگه ای نیست
    اصلا کار نمیکنه و اصلا اون فایلی که میگی نیستش بیخودی اگه بلد نیستی مردمو مسخره نکن
    پاسخ:
    مشکل دقیقا کجاست؟

    باسلام من طبق کاری که گفته بودید روانجام دادم ولی ارورfailed to load mono رو میزنه سی دی بازی هم اورجینال هست چیکارش کنم ممنون میشم اگه یه راه حل بزارید حیفه پول دادیم اخه

     

    یک سوال دارم
    شکلش برای من اینجوری نیست golf of aden-org را نمی بینم
    باسلام عزیز جان من که بازی رو نصب میکنم انتی ویروسم خاموش میکنم  اما فایلGolf of Aden_org وجود نداره ایا این فایل رو باید دانلود کنم ممنون میشم پاسخ بدید 
  • توحید کارگر
  • بیست بار بازیو حذف کردم و این روشو انجام دادم ولی بازم نمیشه
    من اصلا اون فایل golf of aden.org.exe رو نداره
    عالیه بودکار کرد .دمتون گرم  
    golf of aden.org.exe
    هرکی این فایل رو داره اپلود کنه لینکش رو بده حداقل
    FILE ASLI BA CRACK ...DL KONID

    http://s1.picofile.com/file/8263886076/Golf_of_Aden.exe.html

    http://s1.picofile.com/file/8263886084/_Golf_of_Aden_org.inf.html
    ببخشید من شماره سریالشو گم کردم چیکار کنم
    کار میکنه از همراهیتون ممنونم . ولی فیلمش تموم نمیشه . چرا؟
    مرسی 
  • احمد استایی
  • م بیش اازبار پاک.و نصب کردم نشدچکار کنم 

  • کریم استالا
  • گوساله هاشماره سریال یا طرزنصب بدون سریال را بگویی گوساله های بیشعور خر و گا
    شرمنده کدام گزینه را تسمش را تغییر بدهم 
    سلام شرمنده  من پسورد ادمینستر را فراموش کردم لطفا میشه راهنمایی کنید روشی وجود داره که من بتونم روی یوزر گیم نصب کنم
    ممنون میشم به جمیلم جوابو بفرستید
    متشکر

    من این کارو کردم ولی کلا دگ بازی باز نشد.میشه راهنمایی کنید؟

    جواب داد انتی ویروس رو باید کلا خاموش کنید برا من جواب داد دمتون گرم
    دمت گرم واقعا عالی بود اموزشت

    سلام،ممنون کار میکنه
    من زدم ولی غیر فعال شد

    دمتون گرم من خیلی وقت بود نمیتونسم بازش کنم ناموصا خیلی چسبید بم
    سلام من بازی رو نصب کردم و سریال نداشتم 
    کاری که شما گفتید رو انجام میدم اوم فایل .exe رو پاک میکنم ولی پاک نمیشه و  try again میزنه
    لطفا کمک کنید به ایمیل دسترسی ندارم لطفا از تلگرام راهنمایی کنید 
    مچکر   @alone_mahyar

    سلام 
    من سریال بازی رو گم کردم و الان نمیدونم چکار کنم

    هرچی حذفش میکنم حذف نمیشه
    سلام برای من وارد بازی میشه صفحه مشخصات باز میشه اما من کاری نمیتونم بکنم هیچ دکمه ای هم کار نمیکنه چرا🤔
    نمیشه فایل رو پاک کنم میگه این عمل به دلیل تکمیل پرونده در گلف اسن انجام نمی شود

    لطفا سریال بازی رو بگید ممنون میشم

     

    سلام . اونایی که سریال و کرک بازی رو میخوان و اونایی که میخوان آنلاین بازی کنند بیان به سایت من یا به ایمیلم پیام بدید تا بهتون بگم تا باهم بریم آنلاین و عشق و حال

    اول بازی میگه نام کاربری خود را وارد کنید باید چکار کنم

     

    سلام وقت بخیر خسته نباشید من شماره سریال بازی میخاستم 

     

    پاک نمیشه

     

  • سید علی موسوی
  • خیلی خیلی ممنون کار کرد خیلی ممنون ازت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی